Oyun Dedektörü Oyun Eklentileri SourcePawn Eklenti Sorunları CS:GO Varsayılan Mesajları
CS:GO Varsayılan Mesajları
SmokeyTY
CS:GO Varsayılan Mesajları
2
100
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
SmokeyTY Üye
*
Üye
  • Konular2
  • Mesajlar6
  • Rep puanı 0
CS:GO nun kendi mesajlarını;
XXXX Adlı oyuncu takım arkadaşına saldırdı.

gibi mesajları nasıl kaldırabilirim.
Şuan Offine!
Şuan Offine!
EZR Yetkili
*****
Yetkili
  • Konular3
  • Mesajlar12
  • Rep puanı 0
Merhaba,

Bu sanırım işinizi görür sp dosyalarımda buldum eski bir şey  çalışıyor mu emin değilim test  için compile edip test eder misiniz ?
Kod :
#include <sourcemod>

#define SHOW_OWN_KILLS 1

new String:g_sCMD[][] = {"coverme", "takepoint", "holdpos", "regroup", "followme", "takingfire", "go", "fallback", "sticktog", "getinpos", "stormfront", "report", "roger", "enemyspot", "needbackup", "sectorclear", "inposition", "reportingin", "getout", "negative","enemydown"};

public OnPluginStart()
{
    HookEvent("player_connect", Event_PlayerConnect, EventHookMode_Pre);
    HookEvent("player_team", Event_PlayerTeam, EventHookMode_Pre);
    HookEvent("player_death", Event_PlayerDeath, EventHookMode_Pre);
    HookEvent("player_disconnect", Event_PlayerDisconnect, EventHookMode_Pre);

    for(new i; i < sizeof(g_sCMD); i++)
    {
        AddCommandListener(Command_BlockRadio, g_sCMD[i]);
    }
}

public OnConfigsExecuted()
{
    ServerCommand("sv_ignoregrenaderadio 1");
}

public Action:Command_BlockRadio(client, const String:command[], args)
{
    return Plugin_Handled;
}

public Action:Event_PlayerConnect(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
    return (Plugin_Handled);
}

public Action:Event_PlayerTeam(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
    return (Plugin_Handled);
}

public Action:Event_PlayerDeath(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
    new victim = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
    new attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker"));
    new assister = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "assister"));

    #if SHOW_OWN_KILLS == 1
        for (new i = 1; i <= MaxClients; i++)
        {
            if(IsClientInGame(i))
            {
                if(victim == i || attacker == i || assister == i)
                {
                    return Plugin_Continue;
                }
                else
                {
                    return (Plugin_Handled);
                }
            }
        }
    #endif
    return (Plugin_Handled);
}

public Action:Event_PlayerDisconnect(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
    return (Plugin_Handled);
}
Pro/public :185.171.25.4:27015
Steam Grubumuz
Discord Sunucumuz için tıkla
Şuan Offine!
Şuan Offine!
SmokeyTY Üye
*
Üye
  • Konular2
  • Mesajlar6
  • Rep puanı 0
Teşekkür ederim deneyip dönüş yapacağım.


Hızlı Menü: