Oyun Dedektörü Oyun Eklentileri SourcePawn Eklentiler Eklenti Delay Giderme Eklentisi [!delay]
Delay Giderme Eklentisi [!delay]
akosetr
Delay Giderme Eklentisi [!delay]
2
101
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
akosetr Özel Üye
**
Özel Üye
  • Konular8
  • Mesajlar15
  • Rep puanı 0
PHP Kod :
#include <sourcemod>
#include <multicolors>

public Plugin myinfo =
{
name "Delay Gider",
author "akosetr",
version "1.0.0",
url "https://steamcommunity.com/id/akosetr"
}

public 
OnPluginStart()
{
RegAdminCmd("sm_delay"Delay_GiderADMFLAG_GENERIC);
}

public 
Action Delay_Gider(int clientint args)
{
ServerCommand("sm_mute @ct");
CreateTimer(5.0Muteac);
CPrintToChatAll("{darkred}[akosetr] {orange}Delay {lightred}5 saniye {green}sonra giderilecek.");
}

public 
Action Muteac(Handle timer)
{
ServerCommand("sm_unmute @ct");
CPrintToChatAll("{darkred}[akosetr] {orange}Delay {green}giderildi.");

Şuan Offine!
Şuan Offine!
northeaster YÖNETİCİ
*******
Yönetici
  • Konular53
  • Mesajlar71
  • Rep puanı 3
Sadece kod paylaşımı ile eklenti paylaşmayınız. Eklentiyi açıklayan metin de yazınız. ServerCommand yerine https://sm.alliedmods.net/new-api/baseco...ClientMute ve https://sm.alliedmods.net/new-api/baseco...tClientGag bağlantılarındaki fonksiyonları kullanmanızı öneririm.
Şuan Offine!
Şuan Offine!
northeaster YÖNETİCİ
*******
Yönetici
  • Konular53
  • Mesajlar71
  • Rep puanı 3
Kod :
#include <sourcemod>
#include <multicolors>
#include <basecomm>
#include <cstrike>

public Plugin myinfo =
{
    name = "Delay Gider",
    author = "akosetr",
    version = "1.0.0",
    url = "https://steamcommunity.com/id/akosetr"
}

public OnPluginStart()
{
    RegAdminCmd("sm_delay", Delay_Gider, ADMFLAG_GENERIC);
}

public Action Delay_Gider(int client, int args)
{
    for (int i = 1; i <= MaxClients; i++)
    {
        if (IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i) && GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT)
        {
            BaseComm_SetClientMute(i, true);
        }
    }
    CreateTimer(5.0, Muteac);
    CPrintToChatAll("{darkred}[akosetr] {orange}Delay {lightred}5 saniye {green}sonra giderilecek.");
}

public Action Muteac(Handle timer)
{
    for (int i = 1; i <= MaxClients; i++)
    {
        if (IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i) && GetClientTeam(i) == CS_TEAM_CT)
        {
            BaseComm_SetClientMute(i, false);
        }
    }
    CPrintToChatAll("{darkred}[akosetr] {orange}Delay {green}giderildi.");
    return Plugin_Handled;
}


Hızlı Menü: