Oyun Dedektörü Oyun Eklentileri SourcePawn Eklentiler Eklenti RNGFix
RNGFix
ByDexter
RNGFix
0
69
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
ByDexter Yetkili
*****
Yetkili
  • Konular22
  • Mesajlar25
  • Rep puanı 1
RNGFix

Bu eklenti, bunnyhop ve surf gibi hareket tabanlı oyun modlarında ortaya çıkan bir fizik hatasını düzeltir. Bu sorunlar, bir insan oyuncunun anlayabileceği kadarıyla, hepsinin rastgele ortaya çıkmasıyla ilgilidir.


Yokuş Aşağı Eğimler

Bazen bir oyuncu eğimli bir yüzeye düştüğünde, özellikle yokuş aşağı hareket ederken "güçlendirilmez". Bu düzeltme, oyuncunun her zaman güçlendirilmesine neden olur. Orijinal Slopefix tarafından ele alınan senaryo budur. RNGFix ayrıca bu düzeltmeyi, bir trigger_push eğimde olduğunda çift artışa neden olmayacak şekilde uygular; bu , orijinal Slopefix'in sahip olduğu bir sorundur. _Yukarı_


Eğilirken Yokuş Yukarı

Eğimlerbir eğim, bazen oyuncu ilk atlamada hızını kaybeder ve bazen de yapmaz. Bu düzeltme, oyuncunun bu senaryoda hız kaybetmemesi mümkün olduğu sürece, bunu rastgele yapan "şans" faktörü olmasa bile oyuncunun hızını asla kaybetmemesini sağlar. Sığ yokuşlarda ve engebeli zeminde bu, artık zıplarken az miktarda hız kaybetmeyeceğiniz anlamına gelir ve dik yokuşlarda bu, artık yana doğru inip sonra doğrudan yukarı doğru çevirmenize gerek olmadığı anlamına gelir; oranlar.


Tetik Atlama

Yerden 2 birimden daha az uzanan tetikleyiciler bazen etkinleştirilmeden "atlanabilir". Bu düzeltme, bu hatanın oluşmasını engeller. Bu, ince güçlendiricilere onları etkinleştirmeden atlama gibi rahatsızlıkların yanı sıra bunları etkinleştirmeden ince ışınlanma tetikleyicilerine atlama gibi istismar edilebilir davranışları düzeltir.


Telehoplar

Bir ışınlanma tetiğinden o kadar hızlı geçmek mümkündür ki, ışınlayıcıya "ilk" dokunmanıza rağmen, aslında ışınlanmadan önce arkasındaki duvara (veya zemine) çarparsınız. Bu düzeltme, hem bir yüzeyle çarpışmayı hem de aynı tikte bir ışınlanmayı etkinleştirmeyi imkansız kılıyor. Bu, duvarlara karşı konumlandırılmış ince sahne sonu ışınlanma noktalarına sahip aşamalı bhop haritalarında özellikle yararlıdır; Bu düzeltmeyle, hızınızı koruma olasılığını en üst düzeye çıkarmak için artık bunlardan belirli bir açıyla geçmeniz gerekmiyor.


Kenar Hataları

Yüksek hızda hareket ederken ve bir platformun aşırı arka kenarına inerken, yüzeyle çarpışmak mümkündür - bu da dikey hız kaybına neden olur - ancak zıplamadan, zıplamadan, zamanında atlamaya (veya otomatik olarak atlamayı basılı tutmaya rağmen) -bhop etkin). Bu düzeltme, oyuncunun bu senaryoda her zaman atlayabilmesine neden olur. İsterseniz, zıplamaya basmadan kayarak yine de kayabileceğinizi unutmayın.


Merdivenden Kayma (Yalnızca Gezinme)

Source motoru, aslında her bir adımı atlamanıza gerek kalmadan merdivenleri yukarı çıkmanıza olanak tanır - sanki merdivenler basit bir eğimmiş gibi - ve hızlı hareket ediyorsanız, bu, merdivenleri hızla yukarı kaydırabileceğiniz anlamına gelir. iyi (CSGO'da kayma için Hareket Açma Kilidi gerekir). Bununla birlikte, havadaysanız ve yüksek hızda üzerine inmeye çalışırsanız, bir basamağın üstüne inmeden önce bir merdiven basamağının dikey yüzüyle çarpışabilirsiniz, bu da hız kaybına ve muhtemelen kayma olmamasına neden olur. Merdivenlerin eğim benzeri davranışını daha tutarlı hale getirmek amacıyla, bu düzeltme, merdivenlerin tepesinden önce bir merdiven basamağının kenarına çarpsanız bile merdivenlere inerken merdivenlerden yukarı kaymanıza olanak tanır.

Bu düzeltme yalnızca sörf haritalarına ("surf_" ile başlayan haritalar) uygulanacak çünkü bhop haritalarında istenmeyen yan etkileri var. Ayrıca bhop üzerinde yararlı olması pek olası değildir.

Ayarlar:

Düzeltmeler, bu eklentinin cfg dosyasında aşağıdaki cvars "0" olarak ayarlanarak ayrı ayrı devre dışı bırakılabilir. Varsayılan olarak tümü etkindir.

rngfix_downhill
rngfix_uphill
rngfix_triggerjump
rngfix_telehop
rngfix_edge
rngfix_stairs
 
Değişim Kayıtları:

> 1.0.0 - İlk sürüm
> 1.1.0 - Fazladan genişletme zorunluluğu kaldırıldı, konsolide gamedata
> 1.1.1 - Işınlanma düzeltmesinin uygulanmaması gereken ışınlanma göbek kutuları için hesaplandı
> 1.1.2 - Belirli belirli koşullar altında ışınlanmadan sonra takılma sorunu düzeltildi
> 1.1.2c - CSGO'nun Danger Zone güncellemesi için güncellenmiş oyun verileri


İ
ndirme:
Github
Orjinal Yabancı Konu
[Resim: GmjwZ2.png]


Hızlı Menü: